Drugu godinu zaredom kipari i pokoji slikar okupili su se oko dragocjenog drva koje je vapilo za umjetničkim oblikovanjem. Bili su to ostaci subfosilnoga drva od prethodne godine koje su neki do mrve iskoristili. Dodane su i druge vrste drva, a raznolikost kolekcija 2012. godine obogaćena je i drugim materijalima i kombinacijama : metalom, keramikom, platnom, plastikom, bojama. Tako smo dobili raznolikost tema, materijala i kombinacija u jedanaest ostvarenja.
Pero Mrnarević, kipar iz Dubrovnika nepravilno je ukomponirao pravilne linijske forme u vizualno dinamičnu konstrukciju, koju je izložio na zrcalu postižući odraz apsolutne simetrije.
Slikar Robert Samardžić oblim je oblicima drva stvorio umjetničku „konstrukciju“ . Toplinu drva suprotstavio je hladnoći metalnog postolja.
Vizualni identitet dugoselske povijesti u metalu je oblikovao Domagoj Gračan, pozlativši ga simbolično u znaku dodane vrijednosti.
Dejan Kljun konstruktivistički je intonirao triptih u bijelom, kombinirajući materijale s bazičnim drvom, igrajući se s prostorom izvan i unutar skulptura.
Kiparica Helena Ohnjec izrazila se skulptorski i slikarski prikazujući stilizirani zemljovid dugoselskoga kraja s karakterističnim elementima. Njezina konstrukcija svojevrsna je „umjetnička slagalica“.
Nadasve zanimljiv spoj drva i keramike ostvario je Ivan Čačić. Kompozicija asocira na razgranato plamteće stablo.
Irena Škrinjar, vjerna keramici, svojih pet repetirajućih elemenata nazvala je portretima, koji su na prvi pogled slični, ali i sasvim različiti.
Slavimir Slaviček Šumski, Dugoselac, u zbijenoj je formi kreirao lik slona koji, unatoč voluminoznosti, podsjeća na karikaturu.
Grafičarka Martina Gracin minimalno je oblikovala drvenu masu kvadra u skulpturu pijuna za društvene igre.
Kugla Magdalene Lekić, osječke kiparice, zrači energijom materijala . To je savršeni geometrijski oblik čije pukotine ispunjava metal, tako su svojoj statici djeluje dinamično.
Zlatko Pintek samo je jednom sudjelovao na dugoselskim susretima umjetnika. Od komada drva, metala i platna, minimalno intervenirajući, stvorio je kompoziciju jedrenjaka.
Rad umjetnika i ove je godine pratio Vanja Babić, prof. povijesti umjetnosti koji se stručnim opisom osvrnuo na svako djelo.